Mint azt tudjátok, a Farmasi weboldala megújult, a GDPR szabályaihoz alkalmazkodva. Az adatkezelési szabályoknak megfelelően azokat akik regisztrációtól számítva 90 napig nem adnak le egyetlen lendelést sem a rendszer passzív státuszba teszi!
Azok a régebbi regisztrált törzsvásárlók és munkatársak, akik korábban már rendeltek, de minimum 6 hónapja nem adtak le rendelést, ők szintén passzív státuszba kerülnek.
Nem törlődnek rendszerünkből azonban inaktívvá válnak!
Bármikor mindenki "újra" aktiválhatja a fiókját, nem veszíti el a lehetőséget,hogy újra vásároljon!!
Az újra aktiválás folyamata a következő lépésekből áll:
1. Írd be az adataidat a farmasi.hu oldalra id szám, jelszó.
(Ha még nem változtattál jelszót mióta megújult a weboldal, akkor azt előtte tedd meg az elfelejtett jelszó gombra kattintva)
2. Ahogy beírod a bejelentkezéshez szükséges két adatot, ha passzívvá váltál, újra kell aktiválnod a fiókod.
Megjelenik egy piros jelzés ["Your account is suspended, click to be active"] ami szerint a felhasználói fiókod inaktiválásra került.
Erre a piros szövegre kell kattintanod!
3. Megjelenik egy ablak, ahol be kell jelölnöd, hogy aktiválni szeretnéd magad.
Ellenőrző kód küldése gombra kattints.
4. A szponzor ID azonosítójához nem kell beírnod semmit, automatikusan beirja a rendszer.
5. Majd sms-ben kapsz egy ellenőrző kódot, amit be kell írnod.
6. Ha ez kész, akkor sikeresen be tudsz lépni a Farmasi fiókodba ugyanazokkal az adatokkal amiket először beírtál.
Fontos!
Ha nem kapsz sms kódot, az azért lehet, mert regisztrációkor nem úgy írtad be a telefonszámod, hogy +36-al kezdődik, ugyanis a rendszer csak az ebben a formátumban beírt telefonszámot ismeri fel. Ebben az esetben vagy írj az infohu@farmasi.com címre és írasd át a telefonszámod, hogy +36-al kezdődjön, vagy szólj nekem, és intézem én.
Aki nem tudja az ID számát, és/vagy nem tudja hogyan kell jelszót változtatni, illetve nem sikerül újraaktiválni a fiókját keressen, segítek!